Mokymai

Mokytojams

Mokymų programa

Tyrinėjančių mokytojų programa

Kviečiame

Mokytojus, kurie tiki, kad atviro ir pasitikinčio, kūrybingo ir kritiškai mąstančio žmogaus ugdymas yra esminis mokyklos uždavinys, kad smalsumas ir tyrinėjimas, vaizduotė ir atkaklumas, kryptingas darbas kartu su kitais turėtų būti skatinami kiekvienoje pamokoje.

Kodėl verta
  • Tai galimybė stiprinti savo kompetenciją ugdyti esminius 21 a. gebėjimus: kūrybingumą, kritinį mąstymą, bendradarbiavimą, refleksiją, tarpkultūriškumą, tarpsritiškumą;
  • Mokymuose formuojasi bendraminčių mokytojų ir kūrėjų ratas idėjoms vystyti ir įgyvendinti;
  • Mokymų dalyviai tampa 21 gebėjimų ugdymo principų ir metodų ambasadoriais savo mokyklose ir vietos bendruomenėse.
Ką tyrinėsime
  • Naujus ugdymo būdus ir vaidmenis, alternatyvias ugdymo erdves;
  • Analizuosime jūsų patirtį ir situaciją;
  • XXI a. gebėjimus, ugdymo metodikas, gebėjimų ugdymo derinimą su dėstomais dalykais.
Kaip vyksta mokymai?

Mokymus sudaro šie etapai:

  • 6 mokymų dienos (išdėstytos per 2 mėnesius, po 1 dieną arba dvi dienas iš eilės);
  • individualus darbas, padedant kūrėjui-mentoriui.

 

Mokymai pakvies panirti į praktinių kūrybinių užduočių, diskusijų, eksperimentavimo procesą, išbandyti naujus ugdymo būdus ir vaidmenis, kitokias ugdymo erdves. Skirsime daug dėmesio patirties analizei, grįžtamajam ryšiui, kiekvieno dalyvio situacijai.

Mokymų metu bus tyrinėjami patys gebėjimai – kaip jie pasireiškia elgesyje, kaip juos atpažinti, kaip stiprinti, kartu kuriami metodai, derinantys dalykų turinį su gebėjimų ugdymu, tyrinėjamos ir sprendžiamos problemos, susijusios su XXI a. gebėjimų ugdymu mokykloje.

Imsimės individualios užduoties – sukurti ir išbandyti pusės dienos praktinę mokymų programą mokytojams. Tikimės, kad tokią programą galėsite akredituotis vietiniame švietimo centre, įgyvendinti kitose mokyklose savo regione.

Mokymus veda

Milda Laužikaitė, Justas Tertelis ir Gintė Jasienė, juose dalyvauja įvairių sričių kuriantys praktikai.

PANO_20180328_145908-min
Ką sako dalyviai?

 

 

 

 

 

 

„Iš naujo susipažinau su savimi kaip mokytoja. Kaip kūrėja, kuri yra gana laisva rinktis pamokos ir mokslo metų stilių, veiklas.“