Tyrinėjančių mokytojų programa
Mokytojus, kurie tiki, kad atviro ir pasitikinčio, kūrybingo ir kritiškai mąstančio žmogaus ugdymas yra esminis mokyklos uždavinys, kad smalsumas ir tyrinėjimas, vaizduotė ir atkaklumas, kryptingas darbas kartu su kitais turėtų būti skatinami kiekvienoje pamokoje.
Mokymus sudaro šie etapai:
Mokymai pakvies panirti į praktinių kūrybinių užduočių, diskusijų, eksperimentavimo procesą, išbandyti naujus ugdymo būdus ir vaidmenis, kitokias ugdymo erdves. Skirsime daug dėmesio patirties analizei, grįžtamajam ryšiui, kiekvieno dalyvio situacijai.
Mokymų metu bus tyrinėjami patys gebėjimai – kaip jie pasireiškia elgesyje, kaip juos atpažinti, kaip stiprinti, kartu kuriami metodai, derinantys dalykų turinį su gebėjimų ugdymu, tyrinėjamos ir sprendžiamos problemos, susijusios su XXI a. gebėjimų ugdymu mokykloje.
Imsimės individualios užduoties – sukurti ir išbandyti pusės dienos praktinę mokymų programą mokytojams. Tikimės, kad tokią programą galėsite akredituotis vietiniame švietimo centre, įgyvendinti kitose mokyklose savo regione.
Milda Laužikaitė, Justas Tertelis ir Gintė Jasienė, juose dalyvauja įvairių sričių kuriantys praktikai.
„Iš naujo susipažinau su savimi kaip mokytoja. Kaip kūrėja, kuri yra gana laisva rinktis pamokos ir mokslo metų stilių, veiklas.“