INTEGRUOTOS PAMOKOS KAIP NUOLATINĖ PRAKTIKA: Klaipėdos L. Stulpino progimnazija







Vieta

Liudviko Stulpino progimnazija Klaipėdoje

Laikotarpis

2019 m. lapkritis – 2020 m. balandis

Projekto komanda

10 skirtingų dalykų mokytojų ir 25 šeštos klasės mokiniai

KŪRYBINIŲ JUNGČIŲ praktikai: projektų koordinatorė Ona Bajorinienė ir režisierius Tomas Jašinskas

Moksleivių iššūkiai

Kaip mokytis įdomiai ir kūrybiškai?

Mokytojų ir administracijos iššūkiai

Kaip įtraukti mokyklos bendruomenę į integruotą mokymąsi?
Kaip integruotas pamokas padaryti sistemine mokymosi proceso dalimi?
Kaip tai padės ugdyti 21 amžiaus gebėjimus?

Projekto metu siekėme

Unikaliame ,,Mokytojų klubo” formate sukurti ir išbandyti integruotų pamokų idėjas ir metodikas, kurios taptų nuolatine mokyklos ugdymo praktika.